۳ پاسخ

از ۸ ماه
نفخش خیلی زیاده آدم بزرگش دلدرد میگیره

نفخش زیاده

از 6 به بعد مجازه
نه حساسیت زا نیس

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی