منم دو روز موندم
ولی هیچ حس و حال بارداری نیس
امید وارم خدا سوپرایزت کنه🥺❤
من که ۲۸ موعودم..جوش زدم..گفتم حالا تو بارداری هم میزنن..کمر درد پریودی از دیشب دارم شدید..هی خودمو باز گول زدم..حالا هم امروز ترشح شروع شد.. ترشح زرد..سه تا علائم همیشگی پریود..دیه الان نمیدونم بشینم نا امید..یا هنوزم خودمو خررر کنم
مگ من داشتم😂 فقد سینه درد و درد پریودی
منم ۳ رووووز مونده🥲
هیچی علائم نداری؟البته این علائمی ک من دارم میگن ممکنه علائمی پریودی باشه
چند وقت اقذامی؟
عزیزم همه که علائم ندارن
ان شاء الله باردار باشی
منم موندم تو برزخ
فدا سرت بارداری علائم نداره
آفرین واقعا باید بیخیال باشیم همین استرس از همه چی بدتره 😅
انشالله که غافلگیر بشی❤️
انشالله که پری نیاد باردار باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.