۳ پاسخ

بچه من ۲۴۰۰ بود دستگاه هم نرفت

بله من دخترم 2500 بود ده روز ان آی سیو تو دستگاه بود بعد ترخیص شد و الان 6سالش هست خدا رو شکر سالمه

من دخترم ۲۵۰۰ بدنیا اومد خداروشکر مشکلی نداشت و نیازی به دستگاه نبود چون اونقدم وزن پایینی نیستش

سوال های مرتبط