بله دختر من دکتر گفت افتادگی پلک داره بخاطر همون کوچیک دیده میشه
من گلم احساس نکردم واقعا بود
بله از من
گرفتگی مجرای اشکیه
تا دو سال صبر کن
من اینقدر ماساژ دادم
بردم دکتر
هیچ فایده ای نداشت
بعد دو سال خودش هم اشکش بند اومد دیگه از چشمش اشک نیومد هم خوب شد
الان وقتی تو گوشی نگاه میکنه نیم ساعت دو باره همونجور میشه
منم همچین احساسی دارم فکر کنم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.