من بچم ۳ ماهشه دوتا از فامیلا گفتن دیگه کم کم آروغشو نمیخواد بگیری؛ اما من اگه بچم وسط و آخر شیر آروغ نزنه داستان داریم، خیییلی اذیت میشه، بنظرم خودت میفهمی وقتی دیگه شیر سر دلش نموند و ترش نکرد نمیخواد بگیریم دیگه
والا ماکه تا ۶ ۷ماه میگرفتیم
تا 6 ماهگی
فک کنم تا به غذا بیفته
تازه شروع کردی هنوز
من در حال اروغ گرفتنم😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.