۶ پاسخ

من بچم ۳ ماهشه دوتا از فامیلا گفتن دیگه کم کم آروغشو نمیخواد بگیری؛ اما من اگه بچم وسط و آخر شیر آروغ نزنه داستان داریم، خیییلی اذیت میشه، بنظرم خودت میفهمی وقتی دیگه شیر سر دلش نموند و ترش نکرد نمیخواد بگیریم دیگه

والا ماکه تا ۶ ۷ماه میگرفتیم

تا 6 ماهگی

فک کنم تا به غذا بیفته

تازه شروع کردی هنوز

من در حال اروغ گرفتنم😃

سوال های مرتبط

مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی