من مقاومت میکردم پستونک ندادم از اول .. بعد هم بزور گرفت اونم نه کامل
بدون پستونکی کردنش دااااائم باید پیشش باشی ب هیچ کاری نمیرسی .. مخصوصا اگر دلدرد داشته باشه یا بی خواب شه ثانیه ای پا میشه له له میزنه برای میک زدن و گاز میگیره نوک سینه رو و ول میکنه و هی همین پروسه ادامه داره و سرخ میکنه خودشو و .. در اخر نوک سینه میسوزه
اگه کولیک یا رفلاکس داره یا زیادی مک زدن رو دوست داره بهش بده مگرنه لزومی نداره
من همون روزای اول دادم
از ۴۰ روزگی بدی بهتره ممکنه سینه رو دیگه نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.