خانوما یمقدار گلو درد دارم چیکار کنم خوب شم بیشتر نشه

۴ پاسخ

دانه به بریز تو آب گرم بزار ۲۰ دقیقه باشه تا لعاب بندازه بعدش آبشو بدون دونه ها بخور سینه رو خیلی ملیم میکنه.

اگر فشار خون بالا نداری اب نمک قرقره کن

ای بابا سرما خوردی ؟
زود بخووووره پیاز بگیر
برگ اکالیپتوس داری بگیر با اب بزار روی اجاق بجوشخ تنفس کن
آبلیمو عسل و آب ولرم بخور صب یه فنجان شب یه فنجان
نشاسته با اب سرد مخلوط کن بزار روی اجاق یکم گلاب همون اول بزن یکمم شیره انگور یا عسل مثل فرنی هنوز شل تر باشه بردار که سفت نشه روان باشه
دیفن هیدرامین ساده غرغره کن
سوپ بپز حتما چیزای آبکی ولی مقوی بخور
آبگوشت
پای مرغ اگر دوست داری
همه اینا تقویتت می‌کنه انشالله از بدنت دربره
از دکترت بپرس اگر جوشان ویتامین c مجاز هست بگیر بخور

نشاسته بخور؛ یه کوچولو بریز داخل لیوان یا استکان اول آب خنک بریز خیلی کم داخلش در حد چند قطره تا حل شه فقط ؛ بعدش از شیر سماور یا کتری یا هرچیز آب جوش را قطره قطره بهش اضافه کن و در حین اضافه کردن آب جوش هم بزن ؛ این جوری حالت ژله مانند می گیره بعدش یه ذره عسل اضافه کن داخلش و بخور گلم خیلی آرومش می کنه گلو را ؛ بادوم هم خوبه بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری