۱۰ پاسخ

منزایمان اولم اپیدورال بود اصلا هیچی ازش متوجه نشدم تا یکهفته بعدش هم کلا بی حس بودم و نتونستم خوب به بچم برسم
ولی زایمان دومم دیگه نزدم و بعدش خیلی برام راحت تربود رسیدگی به بچم و کارای خودم کمر درد هم نداشتم

زایمان ۱۴ ساعت طول کشید هر چ میگفتم سزارین اختیاری برام انجام بدید هزینه ازاد هر چ بشه گوش نمیکردن ...

کار بیشتر دکترا درست نیست بعد هم کل بیمارستان پیچونده بودن ک ما ی مادر باردار رو از مرگ نجات دادیم ...هر جا میرفتم از حسابداری تا مدیریت و باقی دکترا تا منو میدیدن میگفتن بیمارستان ما تو رو نجات داد وگرنه مرده بودی

بعدم زمان زایمان بچه توی لگن گیر کرد ب طرز وحشتناکی بچه رو کشیدن بیرون کتف اونو شکوندن خودمم بیهوش شدم هموگلوبین خونم از روی ۱۲ اومد رو ۴ ..ب خانوادم گفتن امید زنده موندن نیست

نه سوزنو همون یه بار میزنن بعد یه چیزی وصله اگه نیاز بود بازم از طریق همون تزریق میکنن

اینش خوبه که بی دردت میکنه ولی زایمان رو سخت میکنه گیجی و خواب آلودگی میاره
من سر زایمان قبلیم استفاده کردم عوارض هم نداشت برام ولی خیلی سخت زایمان کردم کلا اگه استفاده نکنی بهتره

گاز انتونوکس رو همه ی بیمارستان ها دارن حتی دولتی ها. خودشون میذارن اونو.. من سر بچه اولم دولتی بودم خودشون گاز رو میذاشتن رو دهنم میگفتن نفس بکش.

ببین دردا کم‌کم‌میگیره ول میکنه تا فول شی وقتی سرش میخواد بیاد ۱۵ دیقه اینا میکشه شایدم کمتر

هر چی هست فقط بی حس شیم بره ک من دکترم با هیچ کدوم موافقت نکرد کلا و اینک بیمارستان هم خصوصی نیست انجام نمیدن حتی با زیر میزی هم نتونستم کاری کنم

دو نوع داریم اپیدورال امپوله وقتی میزنن ک ۴سانت باز شی بعدش دیگ درد حس نمیکنی فقط میبرن رو دستگاه زور بزنی تو کانل بی حسی
نوع دوم اسپاینال ک ی نوع گازه اکسیژنه میزارن وقتی ۵سانت شدی رفتی رو دستگاه میزارن رو دهنت ک نفس بگیری رو درد زیاد اثر نداره ولی گیجت میکنه احساس خواب داری باید زور بزنی

سوال های مرتبط

مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی