این الان سایز ۳ کوچیکه؟؟

تصویر
۲۰ پاسخ

چرا سایز سه میبنی من دخترم ۱۰ ماه بود سایز ۵ میبستم

وزنش چقدره؟؟؟

میخاین سایز ۳ پلاس بگیرید بزرگترهه

من تقریبا یه ماهه 4 می‌بندم ولی احساس میکنم یکم براش بزرگه ولی سه براش کوچک شده بود

من شماره ۴ میبندم

۴مناسبتره گلم

نه اندازه بزرگم هست.

ب نظر کوچیک نمیاد.

من سایز ۵ میبندم بازم کشاش رد میندازه 3که خیلی کوچیکه
شاید وزنشم همین قد باشه

فکر کنم ب کمر و باسن بچه افتاده سایز پوشک
دختر من از ۷ ماهگی ۵ بستم الان یه هفته هست ۶ میبندم

ارع خیلی کوچیکه باید ۵ ببندی

چسبشو شل تر ببند اگه جای کشش میمونه .
منم سه میبندم وزنش هفت و نیمه ولی اوکیه

من ۴ میبندم

هرچی بزرگ تر باشه بچه کمتر اذیت میشه

نه بزرگم هست توی پای بچه ات

آره کوچیکه

۱۰ ماهگی ۴میبستم

اره بابا ۴یا ۵ بگیر بچه راحت باشه

من ۵میبندم

منم سه میبندم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری