چرا سایز سه میبنی من دخترم ۱۰ ماه بود سایز ۵ میبستم
وزنش چقدره؟؟؟
میخاین سایز ۳ پلاس بگیرید بزرگترهه
من تقریبا یه ماهه 4 میبندم ولی احساس میکنم یکم براش بزرگه ولی سه براش کوچک شده بود
من شماره ۴ میبندم
۴مناسبتره گلم
نه اندازه بزرگم هست.
ب نظر کوچیک نمیاد.
من سایز ۵ میبندم بازم کشاش رد میندازه 3که خیلی کوچیکه
شاید وزنشم همین قد باشه
فکر کنم ب کمر و باسن بچه افتاده سایز پوشک
دختر من از ۷ ماهگی ۵ بستم الان یه هفته هست ۶ میبندم
ارع خیلی کوچیکه باید ۵ ببندی
چسبشو شل تر ببند اگه جای کشش میمونه .
منم سه میبندم وزنش هفت و نیمه ولی اوکیه
من ۴ میبندم
هرچی بزرگ تر باشه بچه کمتر اذیت میشه
نه بزرگم هست توی پای بچه ات
آره کوچیکه
۱۰ ماهگی ۴میبستم
اره بابا ۴یا ۵ بگیر بچه راحت باشه
من ۵میبندم
منم سه میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.