۵ پاسخ

کلا سوتین استفاده نکن

من الان این حس رو دارم یک هفته ست
که دکترم گفت بخاطر بزرگ شدن رحم و بچه ست
آخه من تازه شکمم مشخص شده تا الان اصلا نداشتم الانم همه میگن به ۸ ماه نمیخوره ولی خب من دارم اذیت میشم با درد قفسه سینه و دنده و کشاله ران

سوتین کلانبندتوخونه

شب موقع خواب سوتینتو باز کن

منم دوستان

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد