۳ پاسخ

نکنه کیسه ابت پاره شده
در حد لیوان اب میشه؟

بنظرم طبیعی نیست من اینجوری نبودم

برامنم سواله
البته برامن هنوز کوچیکه ۳۲ هفته نیس

سوال های مرتبط