۶ پاسخ

حسینی بینظیره..حضوری برو

اگه بیمارش مباشی به سختی قبول میکنه پسر من زیر نظرش هست خیلی دکتر با تجربه و مهربونی هست هر سری میرم نوبت سری بعدی میگیرم

07136473569

به این خط مطبش زنگ بزن ببین جواب میده

حضوری برو نوبت بگیر از ساعت 3/4 هستن

از ساعت چهار به بعد میان فک کنم

دوستای من رفته بودن کارش خوبه

سوال های مرتبط