عزیزم نگران نباش . ببر دکتر متناسب سنش دارو میده زود خوب میشه . دختر من تا الان 3 بار مریض شده
عزیزم دستگاه بخور بزار کنارش
یا تو یه ظرف ابجوش بزار
بزار تو اتاق بخار کنه
یا یکم اب گرم تو حمام باز و چند دقیقه در رو باز کن بشینه جلو در
عزیزم پسر منم سرفه میکرد جدی نگرفتم فکر میکردم الکی میکنه اخه از نوزادی سرفه داره بخاطر رفلاکس، دیروز تب کرد بهش پاراکید دادم تبش اومد پایین ولی سرفه میکنه زاری میکنه درد داره بردم دکتر ویروس گرفته
عزیزم چرا نگران؟ حتما سرد و گرم شده سرماخورده، ببرش دکتر احتمالا بهش آزیترو میده، پسر من تا حالا دو بار سرما خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.