۵ پاسخ

غذا دسر
ولی دسر ها تک نفره نبود ک ملت به فنا بدن😂
هرکی واسه خودش میکشید

مارشمالو بزار

بستگی داره به اینکه مهمون داری یا نه
اگه‌مهمون نداری فقط‌کیک و کادو بزار
اگه ام مهمون داری
جیزایی که میخوای برای پذیرایی بخورن و بچین روش

ولی بنظرم از همه چی با چت جی بی تی بپرس😁😂 چون کامل تر میگه

ما مهمون نداشتیم همینا گذاشتم

تصویر

من چون شام هم دادم فقط تنقلات گذاشتم
پفک و چیپس و پفیلا و کیک و میوه

سوال های مرتبط