منم اورژانسی سزارین شدم جای بخیه ها خوبه نمیدونم بگم راضیم یانه چون خیلی درد داشتم بعد عمل
من زایمان اولم اورژانسی بود پزشک شیفت عملم کرد
از کارش واقعا راضیم
من زایمان اولم که یهویی دردم شروع شد ولی اینجاچون یه دولتی داره ۶.۷تادکترداریم که همشون دریه سطحن ومیشناختمش وکاملا راضی بودم قبلاهم تومطب پیشش رفته بودم
بستگی دارع چه جوری باشه کارش چطورباشه من راضی نبودم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.