۶ پاسخ

بخور دیوونه.کلسیم اینا بخور شیرخودتو میدی

عین بارداری ک میخوردی الان هم باید بخوری
فرقی نمیکنه دیگ در دو حالت باید خودتو تقویت کنی

من نمی‌خورم الان چند روز سر گیجه دارم دکتر گفت آب بدنت کم شده از بس ویتامین نخوردی

وای چرا نمیخورین
خیلی بده که ، بخورین هم شیرتون مقوی میشه هم اینکه از خودتون کم نمیشه زیاد

شیر خودتو میدی؟
حتما بخور من با اینکه کم و بیش میخوردم الان ریزش موی شدید،استخون درد و دندون درد گرفتم
الان دو هفتس دیگه مرتب همه مکملارو میخورم

منم نخوردم ولی میخوام بخورم
چون شیرمادر میگن ازمخ سرمیاد دندون وتمام استخوان هاروپوک میکنه من نصف ابروهام ریخت

سوال های مرتبط