ترشحاتتون تو بارداری اینجوریه و آبکی هم گاهی؟؟؟؟✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌

تصویر
۳ پاسخ

منم چند روزه این ترشحات داشتم شدیدترش موقع رابطه

اگه خارش نداشته باشی طبیعی هست

منم چند روز پیش همینجوری بودم نمیدونم علائم بارداریه یا نه

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهشتم بارداری