۲ پاسخ

من بادام و آرد برنج پودر میکنم باهم قاطی میکنم تو ظرف داخل یخچال نگه داری میکنم هر صبح براش درست میکنم میریزم تو آب بعد میزارم حرارت ببینه غلیظ شه

باید پودر بریزی تو اب که قشنگ حل بشه

من خودم پودر بادوم با ارد برنج قاطی میکردم با اب شیر میریختم میزاشتم غلیظ شه

سوال های مرتبط