۱۱ پاسخ

من اگه جای شما بودم به خواسته ی دلم گوش میدادم

بیا پولش بده من ماشینی بخرم زیرپاشوهرم بندازم😃

ماشین خوبه ولی اگه بتونی ی سالم بخری با پول طلات اگه بتونی ی ماشین داغون بخری ک باید همش خرج کنی و بیمه سالی ده تومن بدی و لاستیک و خرجای اینجوری بدرد نمیخوره ولی بتونی در حد صفر بگیری عالیه

اگ خیلی‌بیرون نمیری بنظرم طلات حیفه

بعداز عید طلا گرونتر میشه.الان بچت کوچیکه بخری هم نمیتونی سوار شی هنوز طلا بخر برا سرمایه .((ینی پول جم کن )) به امید خدا سال بعد بخر .دم عید هم نخر چون گرون میدن بهت

فعلا بچه داری دست نگه دار

نه عزیزم چون ماشین توروهم شوهرت داغون میکنه من بابام اینجوره ینی ترزده به دوتا ماشین مگه بهش بگی حق نداری پشت ماشین من بشینی واینو عین ماشین خودت کنی که دعوا وکدورت پیش میاد

منم دقیقا سه تا بچه دارم الان یه ماه پراید خریدم ولی اصلا نمی‌رسم برم تمرین کنم فک کنم جمعا پنج بار سوار شدم کسی باید باشه بچت و نگه داره بری تمرین بدون کمکی اصلا نمیشه

ببین طلا سرمایه اس مثلا کسی که ۱۰سال پیش ۲۰۶ خریده همون پولو میداد طلا میخرید الان با پول طلاش ۳تا ۲۰۶ میتونس بخره ولی علاقه خیلی مهمه من خودمم قصد دارم طلا بفروشم و ماشین بخرم برام مهم نیست ضرر و زیانش چیزیه که علاقه دارم و میخوام بهش برسم دیگه شما خودت دو دوتا چهارتا کن

بنظرم اگه شاغلی یا خیلی میری بیرون بخر

جمعا ۲۱ کرم طلا دارم ..

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۱ سالگی