دستگاه خودش گرما داره ها
اگه خودتم بیایی شوفاژ روشن کنی یا چادر بزنی ویگه فایده ای نداره
هر چی خنک تر زودتر خوب میشه
پسر منم زردی روی ۱۰ داشت ۲ روز براش دستگاه آوردم
حتما چشم بند بزن برای بچه اشعه دستگاه ضرر داره
بچه رو باید بزاری زیر دستگاه نه کنارش
دو روز تحمل کن بهش شیر بده خوب میشه
زردیش روی چنده پسر منم زردی داره بستری کردم ولی بازم زردیش بالاست دیگه خسته شدم موندم چیکار کنم
از روی چادر چطوری بفهمیم؟
فقط چادر دیده میشه چطور بدونیم خوب گذاشتی یا ن!؟
زردیش چنده؟
نیاز به دستگاه نیست .. غذای خنک بخور ، بچه رو هم خنک نگه دار ، زیاد شیرش بده
زردیش، رفع میشه .. یخورده لیمو ترش هم بریزی دهنش خوبه
منم تو خونه گذاشتم خدا روشکر زردیش اومد روی 2...
زایمان کردی🥹
بچه کوش؟🤣
کو بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.