سلام کسی میدونه دفع پروتئین چیه؟ خطرناکه؟

۴ پاسخ

پی حتما برو زایشگاه بررسی کنن ک خیالت راحت باشه

اگ فشار بالا نباشه و ورم نداشته باشی خطرناک نیست با دارو کنترل میشع
ولی اگ فشابالا یاشه و ورم داشته باشی مسمومیت بارداری محسوب میشه
بایذ بری زایشگاه دوباره آزمایش میگیرن و نوار قلب نی نی رو چک میکنن

بله اگه زیاد باشه حتما زایمان رو زودتر انجام میدن اگر نه دادور میدن

ورم داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی