۷ پاسخ

سلام حالتون خوبه؟دفع پروتئینتو خوب شد زایمانتون خوب شد. منم دارم یکم نگرانم هفته ۳۷ هستم چکار کنم؟

علائم چی داشتی مگ؟

بالاست عزیزم

نمیخواد بترسی در اون حد نیست اینجا بودن بالای ۱۵۰۰دفع پروتئین داشته تا آخر رسونده

هم حجم ادرارت زیاده هم دفع پروتعین داری که چیز خوبی نیس حتما برو‌دکتر

عزیزم دفع پروتئین داری ب دکترت نشون بده با دارو کنترل میشه

دفع پروتین داری عزیزم اگه دکتر هست ببر نشون بده

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی