۹ پاسخ

اگه هوا سرده فرنگی ببر، اگه گرمه سوئیسی

من سوییسی میبرم

کریر که واسه برگشتن لازمه ،من سوییسی و فرنگی رو هم گذاشتم

من سوئیسی میبرم

کریر هم سنگینه هم اصلا خوب نیس حالا بازم اگر خریدی ببر همراهت و اغوشی حتما ببر

قنداق سوسیسی رو من میبرم برا تو بیمارستان لازم میشه با یه پتو دورپیچ

کریر هم برا وقتی میخوان بیان دنبالم بریم خونه میگم بیارن که با اون بچه رو ببریم خونه

من خودم کریر و آغوشی سوییسی رو حتماً میبرم چون هر دو کارایی خودشونو دارن قنداق فرنگی رو هم برای روزی که بسلامتی مرخص میشی از بیمارستان می‌خوای

کریر معمولا میبرن . و آغوشی سویسی

سوئیسی کریر که اصلا ب درده بیمارستان نیمخوره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا˹🪽🩵˼ مامان امیررضا˹🪽🩵˼ هفته سی‌وهفتم بارداری