۱۲ پاسخ

نه الان هوا سرده فقط قنداق فرنگی باید ببری

من قنداق فرنگی بردم بیشتر ب کارم اومد

فرنگی

قنداق فرنگی بهتره

قنداق فرنگی ک برا بیرون از بیمارستان بپیچ لاش بعد بزار توی اون یکی قنداق بعد بغل کن

فرنگی ببر.با کریر

کجایید؟؟
اگه سرده فرنگی ببر

قنداق سوئیسی ک باید ببری بدن بچه نرمه کنار خودت بزاری بهش شیر بدی یا کسی خواست بغل بگیره .

سویسی واس هووا گرما و تو خونه خوبه

اگ شهرتون هوا سرده فرنگی
وگرنه سوییسی

قنداق فرنگی خوبه ببر

والله منم قنداق سوئیسی گذاشتم ببرم

سوال های مرتبط