۷ پاسخ

من دورپیچ وسوئیسی میبرم

دورپیچ و سوییسی ببر

بنظرم هر سه تاش لازمه پتو برای اینکه سرما نخوره از قنداق هم به عنوان تشک هم میتونی استفاده کنی قنداق سوئیسی هم برای راحت بغل کردن نی نی🥹👣🧿🧿

دورپیچ و سوییسی

من دورپیچ و سوییسی میبرم

قنداق فرنگی و پتو ببر
سویسی بع کارت نمیاد اصلا

سویسی ببر

سوال های مرتبط