ببلاک وزن دهی داره ؟؟؟

۳ پاسخ

اره من تا اوایل یازده ماهگی ببلاک میدادم وزن گیری پسرم خوب بود

آپتامیل خوبه بهش بسازه وزن دهی خوب داره

ب پسر من ک فقط ببلاک میسازه اما وزنشم استپه اصلا حرکت نمیکنه

سوال های مرتبط