من از ۱۷ هفته
منم یکی دوهفته میشه یه چیزایه کمی حس میکنم اما امروز دیر غذا خوردم قبل غذا خوردن قشنگ لگد نی نی رو حس کردم 😍🥹😂
من از هفته ۱۴ حس کردم
من هنوز نفهمیدم
من از بعد ان تی ۱۳هفته و خوردی بود
جفتم خلیی
شکمم اصلا نداشتم
از ۲۰
22هفته
من الان دو سه هفته میشه دارم احساس میکنم چون جفتمون خلفی هست هم این که اصلا شکم نداشتم
من از همون ۱۶هفته عین لرزش یا حباب ترکیدن
۱۸ هفته
اخرای ۲۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.