از چند هفته حرکتاشو حس کردین؟؟

۱۱ پاسخ

من از ۱۷ هفته

منم یکی دوهفته میشه یه چیزایه کمی حس میکنم اما امروز دیر غذا خوردم قبل غذا خوردن قشنگ لگد نی نی رو حس کردم 😍🥹😂

من از هفته ۱۴ حس کردم

من هنوز نفهمیدم

من از بعد ان تی ۱۳هفته و خوردی بود
جفتم خلیی
شکمم اصلا نداشتم

از ۲۰

22هفته

من الان دو سه هفته میشه دارم احساس میکنم چون جفتمون خلفی هست هم این که اصلا شکم نداشتم

من از همون ۱۶هفته عین لرزش یا حباب ترکیدن

۱۸ هفته

اخرای ۲۰

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری
مامان ماهلین جانم🥰 مامان ماهلین جانم🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری