برای سزارین دوم معاینه هم میکنن یان

۲ پاسخ

کلا تو سزارین معاینه نمیکنن فقط طبیعی معاینه داره

فکر نکنم منو که معاینه نکرده دکترم تاالان فردا هم قراره برم نامه بستری بده
هیچ سزارین اولمم معاینه نکردن منو گفتم اختیاری میخوام سزارین شم دکتر اونموقع هم زیرمیزی گرفت برگه بستری داد

سوال های مرتبط

مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین 💙🩵🧿 مامان محمدحسین 💙🩵🧿 هفته سی‌وچهارم بارداری