برای‌زایمان سزارین معاینه لگنی هم میکنن ؟؟😬

۶ پاسخ

نه طبیعی

اگه مورد اورژانسي پيش بياد اونم اگه خودت اجازه بدي
من كيسه ابم پاره شد به جاي تست امينيوشور ميخواستن معاينه داخلي كنن اجازه ندادم شوهرم رفت تست گرفت كه تست و انجام بدن

نه عزیزم

از فواید زایمان سزارین نداشتن حتی ۱ مورد معاینه اس😁😁😁😁😁

نه دیگه چرا معاینه کنن

نه فقط طبیعی

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد