مامانا برای پسرم سایز چند خوبه بنظرتون؟؟

تصویر
۹ پاسخ

سایزا رو اندازه بزن

اندازه بگیر خوب

پیج یا سایته؟؟

سایز سه بگیر یکم بزرگشه تا عید خوب میشه اندازش میشه

این بادی ها رو هر چقدر بزرگ‌تر بگیری بچها راحت ترن بنظرم

سایز ۲ اندازشه الان

بستگی به قد و وزنش داره

سایز ۴۰

اینا سایز بندی
خودشون زدن یک تا 12
ولی وقتی پرسیدمم گفتن 3خوبه
نظر شما چیهه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری