کی انومالی رفته. نسل فردا هزینه س چند بوده

۶ پاسخ

سلام عزیزم شما انومالی رفتی نسل فردا؟

اقا من زنگ زدم انومالی ۱۲۰۰ شد

وای چقدرزیادمیشه خدایا

هفته ی بعد نوبت گرفتم
انومالی پیشرفته ۳۶۰۰

هزینش برای من 1500000بود

من نوبت گرفتم واس ماه بعد سونو پیشرفته انومالی ۳۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری