۵ پاسخ

سلام عزیز شما را آی وی آف کردید مشکل چی بود؟

سلام خوبی منم ۴روزه انتقال دادم فقط لک قهوه ای روشن دارم بعضی وقتا تو چ علاعمی داری؟؟؟؟

مثبت که بشی همه این انتظار میشوره میبره

من انتقالم میشه یک هفتحه به عیددد 🥲😆

منم روز پنج انتقالم باهمیم عزیزم حستو کاملا درک میکنم

عزیزم انتقال دادی بسلامتی،انشالله مثبتی برات دعا میکنم🥹🫂

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان آقا نیکان 🥰 مامان آقا نیکان 🥰 روزهای ابتدایی تولد