۱۱ پاسخ

خییییییییلیییییییییی ، مخصوصا اینکه منتظر سونوی تشکیل قلبش هستم روزا اصلا نمیگذره .

و هفته هایی که باردار نیستی و پریود میشی دیر تر 💔

حالا تازه اولشی بابا

خیلی مخصوصا اوایل 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️.

کلا انتظار سخته🥲

ماه اخر اندازع کل بارداری میگذره

خداروشکر کن حداقل خیالت راحته بارداری، اینکه چشم انتظار این باشی که این ماه بارداری یا نه واقعا نابودت میکنه

اره خیلی

اووو عزیز تو تازه هفته های اولته ک
صبر داشته باش

خیلی اصلا انگار ساعت استپ زده

وای اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری