تازه اولشی که مونده حالا😂😂
ولی تموم که شد دلتنگش میشی
از این فرصت استفاده کن بعد دلتنگ همین روزا میشی
اولشه تازه شانس بیاری تهوع ب بالا آوردن نکشه بعدش مرحله درد کمر پا لگن میرسی🤣
کاش اقداسترس تشکیل قلبو سونوانتی،انومالی وووو نبود
بقیشومیشه تحمل کرده
خبلی 🥺من بچه ی اولم اصلا نفهمیدم ولی الان خیلی حس میکنم سخته انشالله هممون سالم به دنیا بیاریم
سخت اما خیلی شیرین😍😍😍من خیلی دلم بزای دوران بارداری اولم تنگ شده حتی روزایی که حالمم بد بوده چون التهاب معده داشتم اذیت میشدم امم خیلی تنگ شده واقعا خاطراتش خیلی قشنگ وشیرینه بچه که به دنیا میاد دلت برای روزایی که توی شکمته تنگ میشه😍😍😍
کاش این دوران سختو تجربه کنم🥲
خیلییی
اره هنوز اولشه رفته رفته کمردرد و لگن دردم اضافه میشه😅
حالا مونده
منکه فعلا خیلی زود برا علائم چیز خاصی ندارم بجز اینکه نمیتونم زیاد جایی برم از ترس اینکه هنوز سونو نرفتمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.