دخترااااا کسی در دوران حاملگی کیست داشته سمت راستش🥲

۷ پاسخ

من دارم کیست بزرگی هم هست 113 در ۷۲ میل هست در تخمدان راستم بنظرت جذب میشه؟

آره منم دارم سمت چپم
از قبل بارداری داشتمش
یه کم لکه بینی دارم شیاف مصرف میکنم

من دارم

اره من داشتم دکتر گفت خودش جذب میشه

من سونوی قلب داشتم
سونو انتی رفته بود

میشه با کیست هم باردار شد؟؟؟

اره من دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد