منم اینجورم ولی دارو مصرف نمیکنم مال حاملگیه که افسرده شدی بهتره دارو مصرف نکنی حال دلتو خوب کنی
من خیلی همش گریه میکردم بهانه میگرفتم ولی خودمو سرگرم میکردم به شوهرمم میکفتم مراقب من باش من افسردگی گرفتم 😂
من از اول همینطورم هرکاری میکنم فایده نداره بیرونم رفتم فاایده نداشت انقد حالم گرفته اس حوصله بیرون رفتن هم ندارم
منم مثل تو بودم قبلاً قرص استفاده میکردم
ولی باردار شدم دکتر ممنوع کرد
فقط باید بیرون زیاد بری سعی کن برای ۲۰ روز اصلا خونه نباشی هر جای دوست داری برو بهت خوش بگذره طبیعت از همه چی بهتره آرومت میکنه فک نکن بی تاثیره وقتی بری میفهمی
از آدمای ک ازیت میکنن ب مدت طولانی فاصله بگیر حتی نزدیک ترین آدمای زندگیت
ب مدت این کارو کن خوب میشی من با اینا خوب شدم دیونه شده بودم فقط گریه میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.