کسی هست تو بارداری کیست داشته باشه؟

۶ پاسخ

منم سه تا کیست دارم

منم کناره جنینم یه کیست بزرگ دارم

من داشتم اوایل دوتا ولی انومالی رفع شده بودن

کیستتون چه نوعی هست؟طبیعی باردارشدین؟

ان تی کیست تخمدان داشتم . نوع معمولیش که بیشتریا دارن
آنومالی دیگه نبود

من حتی هماتوم هم دارم خیلی درد دارم استراحت مطلقم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر .نیکان🩵 مامان رادمهر .نیکان🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری