سلام خانوما کسی بود با کیست یامیوم بارداری موفقی داشته باشه؟

۳ پاسخ

من میوم دارم ولی دکتر که از قبل بارداری بهم گفت مشکلی نیست

من میوم داشتم و دارم اره این دومین بارداریمه اوکیه

من میوم دارم
ولی هنوز سونو بارداری نرفتم، نمیدونم چه وضعیتی داره جنین🥲
البته دکتر به من گفت جای میومم خوبه، میومم خوش خیم و کوچیک هم بود، گفت برا بارداری و اینا مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد