سلام کسی بوده تو باردای کیست داشته باشه

۸ پاسخ

اره من داشتم ولی رفع شد

من هم چپ هم راست🤐

من🙋🏽‍♀️

من سمت راستمه

استراحت مطلق و زایمان سزارین شد

سلام خالم داشت دوتاهم داشت

من 👋

آره من همین الانم دارم

سوال های مرتبط

مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد