نظرتون درباره جنسیت؟

تصویر
۱۶ پاسخ

هرچی که هست انشالله سالم و سلامت به دنیا بیاد😍♥️

انگاری دختره حالت پیشانی اینا

دختر گلی😍

هر چی دوست داری انشاالله اون بشه
سالم صالح
حسم میگه دختره

خود سونو چی گفت

کیفیت عکس پاییه چرا 😏😏

برای الوین دلوین میاد 🥰🥰🥰
هیچی سرم نمیشه فقط دلی گفتم 😅😅😅
انشاله سالم و سلامت باشه

حسسس میکنم دخمله😍😍

دختر 🩷 انشالله هرچی هست سالم و سلامت باشه، من به عنوان مادر یه دختر دوس دارم همه زن ها ی ی دختر تو زندگیشون داشته باشن

حتی اگ حدس بزنه خطاش بالاس تا انو مالی همش الکی

دختر

من که حدسم دختره

15هفتته ؟
نگفته عزیزم

دختره احساس میکنم

فک کنم دختره نگفت؟

مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان مهدی و ماهد مامان مهدی و ماهد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویانا🧚🏻‍♀️ مامان ویانا🧚🏻‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان امید مامان امید هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان آراز و 🤱🌺🤱🌺 مامان آراز و 🤱🌺🤱🌺 هفته پانزدهم بارداری