شماها تا حالا بچتون و بینایی سنجی بردید .??

۶ پاسخ

پارسال و امسال چشم پزشکی بردم چکاپ بشه

بله دیروز بردم راحت بود

سه سالگی بله بهداشت گفت بیار انجام داد براش

بلههه

اره دوبار

ن ب من گفت ۴ ولی ۳ میبرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی
مامان پسرم ☃️ مامان پسرم ☃️ ۳ سالگی