سلام خانوما،جنین داخل شکم از کی به صدا ها با حرکتش واکنش نشون میده؟!🥺

۳ پاسخ

من امروز اینو امتحان کردم . قشنگ وقتی صدایی نباشه و فقط صدای خودم باشه تکون میخوره 😍😍😍😍قلبم ضعف می‌ره براش

من جدیدا میفهمم که به صدای یهویی و بلند واکنش نشون میده ، اگه در حال تکون خوردن باشه وایمیسه و اگه آروم باشه یکی دو تا لگد میزنه😁😁
یک بارم شام خونم شلوغ شده بود با صدای بقیه اینم زیاد تکون میخورد، ولی هنوز منظم نبوده که بفهمم دقیقا به چه صدایی واکنش نشون میده

از 20هفته صدای مادر

سوال های مرتبط