خب هرکس یه میوه ای رو دوست داره یه میوه ای رو نه ...بچه ها هم همینطورن پسرم در حال حاضر فقط سیب و موز میخوره دیگه هیچ میوه ای نمیخوره کوچیکتر بود عاشق لیمو بود الان لب نمیزنه ...میتونی سیب رو بپزی مثل کمپوت امتحان کنی در کنار بستنی یا کیک خونگی
حالا دخترمن سیب رو عالی میخوره تو میوه ها اول سیب
رنده کن بعد با بستنی میکس کن ببین میخوره؟
آب سیب هم خوبه
اگه به تنهایی دوس نداره با هویج اب بگیر بده
چه ایرادی داره، قرار نیست همه چیو دوست داشته باشن که، منم از سیب بدم میاد، الان تو بارداری خیلی علاقه مند شدم
براش کمپوت سیب درست کن
کیک سیب
مربای سیب
پنکیک سیب
اوتمیل سیب
شاید این مدلی دوس داشته باشه
رنده کردی براش
هیچی دختر منم نمبخوره😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.