۴ پاسخ

پودر شیر افزا بگیر از داروخونه خیلی خوبه منم نداشتن اونو خوردم شیر هام خیلی زیاد شد

منم اینجوری تا شیرخشک میخوره میخوابه😑

واسه من همینه

منم شیر ندارم بچم گرسنه میمونه شیر خشک میدم یبوست گرفته

سوال های مرتبط