این سونوی ۳۵ هفته ۳ روز هست تقریبا..‌
..خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

فک میکنم یخورده وزنش پایینه

الهام همه سونو هاتو ی جا برو ار سری ی جا بری دقیق درنمیان

منم ۳۵هفته و‌سع رو ۲۶۰۰بودم

حالا چهارشنبه هم وزن دارم برای اخرین باز

من ۳۴هفته ۴روز ۲۳۰۰بود

خوبه تا بدنیا بیاد ی ۳ کیلو ۴۰۰ میشه وزن گیری الان

برای وزن جنین چیزی بهت نداد بخوری؟؟

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی