من بارداری اولم بعد زایمان این بکی ام احتمالا همون بعد زایمانه چون تا الان چیزی ندیذم
من بعضی وقتا میریزه
دوهفته پیش اینطوری شد
من نیومده اصن.واسه چیه؟؟
برا منم از ۱۵ هفته تا ۲۵ هفته یکی دوباری اومد
ولی دیگه خبری نیس ازش نمیدونم چرا
از من ۱۷ تقریبا
واسه من از ۱۳ اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.