۶ پاسخ

زینک اکساید بزن

کالاندولا

فقط تتراساکلین

من ان ان میزنم خوب میشه

کرم ان ان هم هربار که زدی دست شویی کرد باید با آب و صابون بشوری حتما

کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان هانا جانم♥️❤️ مامان هانا جانم♥️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی