۶ پاسخ

روغن حیوانی خیلی خوبه ..بزن ..

زینک خوبع

کالاندولا

این دست منه هرچی پماد زدم بدتر شد با بخار برنج سوخت این دوتا راه حلو زدم ۴ روزه خوب شد هر روز پودر اموکسی بریز

تصویر

اوییی دورت بگردم 🥺
زینک اوکساید بزن

نباتی بزن و یساعت بعد پاک کن و فورا یه دونه پودر داخل قرص اموکسی سیلین ۵۰۰ بریز فورا خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان هانا جانم♥️❤️ مامان هانا جانم♥️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان 🩷یاس💮 مامان 🩷یاس💮 ۶ ماهگی