بعد افتادن حلقه چه پمادی بزنم و تاکی بزنم

۵ پاسخ

من تتراسایکیلین میزدم

من جنتکس زدم تا دو هفته

من کرم آد میزدم .البته دکترش گفته بود .من تا یک ماه بعد ختنه میزدم

من آد میزنم الان ی ماهه تا جسبندگی نگیرع

لازم نیست چیزی بزنی عزیژم ، خطر عفونت نداره دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاس💮 مامان 🩷یاس💮 ۶ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان هانا جانم♥️❤️ مامان هانا جانم♥️❤️ ۱۱ ماهگی