۱۱ پاسخ

به منم پماد چشمی داد سفیدشو

دکتر میده پماد خودش سر خود نزن

دکتر ب پسر من پماد چشمی داد ازین زردا

خیلی گریه کرد پسرم دلم براش کباب شد

من بیست رپز بود ختنه کردم. الان اذیتت نمیکنه بچه

دکتر گفت جنتاماسین بزنم دور الت تناسلیش با دست نه پماد رو فشارمیدادم دور تا دورش مواظب بودم سر پماد به الت تناسلیش نخوره

دکتر پسر من هیدروکورتیزون نوشت گفت تا یه هفته فقط بزن روزی یه بار،بعضیا هم تتراسایکاین مینویسن نمی‌دونم دیگه

پوماد خودش ک برات نوشته مرتب هروقت عوض کردی مای بیبیشو بزن براش

بمن که گفته اصلا هیچ پماد یا روغن نزنم

دکتر ننوشته واست

سر خود نمیشه زد چون عفونت میکنه دکتر بهت میده چرا نداده

سوال های مرتبط